جلد نکھارے اور وزن بھی گھٹائے۔۔۔ ایک پپیتا روزانہ کھانے سے جسم میں کیا تبدیلی آتی ہے؟ فائدے جان کر آپ بھی کھانا شروع کر دیں گے

قدرت نے انسان کو بے شار نعمتیں عطا کی ہیں اور اس کی عطا کی ہوئی ہر نعمت میں انسان کے لئے بے شمار فوائد چھپے پیں، ایسی ہی ایک نعمت ہے ایک ایسا پھل جو غذائیت سے بھرپور ہے اور اس کو استعمال کرنے کے حیرت انگیز فوائد ہیں۔

ہم بات کر رہے ہیں پپیتے کی، ماہرین کے مطابق ایک پپیتے میں 3 گرام فائبر، 15 گرام کاربس، ایک گرام پروٹین، 157 فیصد وٹامن سی، 33 فیصد وٹامن اے، 14 فیصد وٹامن بی 9 اور 11 فیصد پوٹاشیم موجود ہوتا ہے۔

• پپیتا نہ صِرف جلد کے امراض کے لئے مفید ہے بلکہ یہ نظام ہاضمہ بہتر بنانے اور وزن کم کرنے کے لئے بہت فائدے مند ہے، یہ قبض کو ختم کرتا ہے اور پپیتے میں موجود اینٹی آکسیڈینٹ آپ کے دل کی حفاظت بھی کر سکتے ہیں۔

• پپیتا فائبر سے بھرپور ہوتا ہے، یہ ذیابطس ٹائپ ٹو کے مریضوں کے لئے بہترین غذا ہے، پپیتا بیٹا کیروٹین سے بھرپُور پھل ہے جو نظام تنفس کو تقویت دیتا ہے اور سانس کی نالیوں کی بندش کو ختم کرتا ہے۔

• یہی نہیں بلکہ پپیتے میں وٹامن سی اور لائکوپین بھی وافر مقدار میں موجود ہوتا ہے جو کہ جِلد کی حفاظت میں اہم کردار ادا کرتا ہے، اگر پپیتا کا استعمال کیا جائے تو ایکنی، جُھریاں اور جِلد کے دیگر مسائل با آسانی حل ہو سکتے ہیں۔

• یہ ایک ایک پھل ہے جو اپنے اندر ہزاروں فوائد رکھتا ہے اور اگر یہ کہا جائے کہ یہ صحت اور خوبصورتی کے لئے قدرتی ٹانک ہے تو غلط نہ ہوگا، پپیتے میں شامل وٹامن اے اور سی بالوں کو گرنے سے بچاتے اور بالوں کو لمبا کرتے ہیں۔

Papeeta Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Papeeta Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Papeeta Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Shahzad  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1861 Views   |   12 Feb 2022
About the Author:

Shahzad is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Shahzad is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 June 2024)

جلد نکھارے اور وزن بھی گھٹائے۔۔۔ ایک پپیتا روزانہ کھانے سے جسم میں کیا تبدیلی آتی ہے؟ فائدے جان کر آپ بھی کھانا شروع کر دیں گے

جلد نکھارے اور وزن بھی گھٹائے۔۔۔ ایک پپیتا روزانہ کھانے سے جسم میں کیا تبدیلی آتی ہے؟ فائدے جان کر آپ بھی کھانا شروع کر دیں گے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ جلد نکھارے اور وزن بھی گھٹائے۔۔۔ ایک پپیتا روزانہ کھانے سے جسم میں کیا تبدیلی آتی ہے؟ فائدے جان کر آپ بھی کھانا شروع کر دیں گے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔