موٹاپا دور اور کمزور مدافعتی نظام کو مضبوط بنائیے۔۔۔۔۔ املی کے پتوں کی چائے پینے سے کیا کیا فائدے حاصل ہو سکتے ہیں؟

قدرت نے کوئی چیز بیکار نہیں بنائی ، ضرورت ہے کہ اس کی دریافت کی جائے اس پر تحقیق کی جائے ۔ اسی لئے سائنسدان دن رات نئی نئی تحقیقات میں لگے رہتے ہیں اور ہمارے سامنے مختلف ریسرچز آتی رہتی ہیں جس سے ہمیں مختلف مسائل حل کرنے میں مدد ملتی ہے۔ املی کے پتے صحت کے لیے بہت مفید ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ موٹاپے، کولیسٹرول جیسے کئی مسائل پر قابو پا سکتے ہیں۔ اسی لیے املی کے پتے روایتی ادویات میں استعمال ہوتے ہیں۔ املی کے پتوں میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی ملیریل، اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی ایستھمٹک خصوصیات ہوتی ہیں۔ یہ آپ کے جگر اور معدے کو صاف رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ دل کو محفوظ رکھنے میں بھی کارآمد ہیں . آپ املی کے پتے چائے کی شکل میں بھی پی سکتے ہیں۔ جی ہاں، آپ اسے جڑی بوٹیوں والی چائے کی شکل میں پی سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں املی کے پتوں سے چائے بنانے کا طریقہ اور اس کے فوائد ۔۔۔۔

املی کے پتوں کی چائے

پانی 2 کپ
املی کے پتے 1 مٹھی
ادرک آدھا انچ (پسی ہوئی)
ہلدی 2 چٹکی
شہد 2 چمچ
پودینے کے پتے 3 سے 4
سب سے پہلے املی کے پتوں کو اچھی طرح دھو کرصاف کر لیں۔ اس کے بعد ایک پین میں 2 کپ پانی ڈال کر اچھی طرح ابلنےدیں۔ اب املی کے پتے، ادرک، ہلدی اور پودینے کے پتے ڈال کر اچھی طرح پکنے دیں۔ اس کے بعد جب پانی اچھی طرح ابل جائے تو اسے ایک کپ میں چھان لیں۔ اب حسب ذائقہ شہد ملا کر پی لیں۔

املی کی پتیوں کی چائے کے صحت پر فوائد

1۔ وزن کم کرے

املی کے پتوں سے بنی چائے پینے کے صحت کے لیے بہت سے فوائد ہیں۔ دراصل یہ چائے میٹابولک سنڈروم پر قابو پانے کی صلاحیت رکھتی ہے۔ اس کے ساتھ اس کے استعمال سے آپ کو بھوک بھی کم لگتی ہے۔ یہ آپ کے جسمانی وزن کو کم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ املی کے پتوں کے عرق میں موٹاپا مخالف خصوصیات پائی جاتی ہیں جو کہ وزن کم کرنے میں کارگر سمجھی جاتی ہیں۔

2۔ میٹا بولزم کو بہتر بنائے

املی کے پتوں میں موجود غذائی اجزاء آپ کو ہاضمہ والے ایسڈ (بائل ایسڈ) پیدا کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ آپ کے ہاضمے کے عمل کو بہتر بناتا ہے۔ اس چائے کے استعمال سے ہاضمے کے مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ املی کی چائے کو اپنی معمول کی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ تاکہ اس مسئلے سے مستقل نجات مل سکے۔

3۔ دل بھی جوان بنائے

املی کے پتوں میں دل کے مسائل کو دور کرنے کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ یہ ہمیں فری ریڈیکلز سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ املی کے پتوں میں طاقتور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہیں جو جسم میں فری ریڈیکلز کے اثرات کو کم کرتی ہیں۔

4۔ ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بھی خوشخبری

املی کے پتوں میں پولیفینول اور فلیوونائڈز پائے جاتے ہیں۔ یہ جسم میں بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں کارآمد ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ املی کے عرق میں اینٹی ذیابیطس خصوصیات ہیں، جو آپ کو ذیابیطس پر قابو پانے میں مدد دیتی ہیں۔

5۔ اعصابی نظام کو قوت دے

املی کے پتوں میں موجود ادویاتی خصوصیات اعصابی نظام کو بہتر بنا کر دل کی دھڑکن کو کنٹرول کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں کیلشیم بھی پایا جاتا ہے جو کہ اعصابی نظام کے کام کو بہتر بنانے میں مددگار سمجھا جاتا ہے۔
املی کے پتوں سے تیار چائے کا استعمال صحت کے لیے فائدہ مند ضرور ہے۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ یہ کسی بھی بیماری کا مکمل علاج نہیں کر سکتا۔ ایسی صورت حال میں اگر آپ کو پہلے سے ہی کوئی خاص قسم کا مسئلہ یا بیماری ہے توڈاکٹر سے رجوع کرنا بہتر ہے۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    577 Views    |    30 Jun 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about موٹاپا دور اور کمزور مدافعتی نظام کو مضبوط بنائیے۔۔۔۔۔ املی کے پتوں کی چائے پینے سے کیا کیا فائدے حاصل ہو سکتے ہیں؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (موٹاپا دور اور کمزور مدافعتی نظام کو مضبوط بنائیے۔۔۔۔۔ املی کے پتوں کی چائے پینے سے کیا کیا فائدے حاصل ہو سکتے ہیں؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.