گردے اور دل کے مریضوں کو ایلو ویرا کیوں استعمال نہیں کرنا چاہیے؟ وجہ جان کر آپ بھی یہ غلطی نہیں کریں گے

ہم جانتے ہیں کہ ایلو ویرا جلد کی دیکھ بھال اور بالوں کی دیکھ بھال کے لیے اچھا ہے۔ ایلو ویرا ایک اچھی آیورویدک دوا ہے لیکن کچھ لوگوں کے لیے یہ فائدے سے زیادہ نقصان پہنچاتی ہے۔ کئی بار اس کا بہت زیادہ استعمال کئی مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ (ان لوگوں کو ایلوویرا کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے ورنہ بڑے مضر اثرات ہو سکتے ہیں)

ایلو ویرا کے بہت سے مضر اثرات بھی ہیں۔ تو آج ہم آپ کو بتانے جارہے ہیں کہ کن لوگوں کو ایلوویرا کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ اگر کوئی عورت حاملہ ہے تو اسے اس سے پرہیز کرنا چاہیے کیونکہ ایلو ویرا بچہ دانی کے سکڑنے کا سبب بھی بن سکتا ہے جو اسقاط حمل اور پیدائشی نقائص جیسے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔

بچوں کو ایلوویرا کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ ایلو ویرا 12 سال سے کم عمر کے بچوں کو نہیں دینا چاہیے۔

اگر آپ کو گیس کا مسئلہ ہے تو ایلوویرا کے استعمال سے گریز کریں کیونکہ یہ گیس کا مسئلہ بڑھا سکتا ہے۔

دل کے مریضوں کو ایلوویرا سے دور رہنا چاہیے کیونکہ اس کے سنگین مضر اثرات ہو سکتے ہیں۔ دل کے مسائل میں مبتلا مریضوں کو ہمیشہ ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد ہی ایلوویرا کا استعمال کرنا چاہیے۔ بعض اوقات اس کا زیادہ استعمال دل کی دھڑکن کی بے قاعدگی کا مسئلہ پیدا کر سکتا ہے جس میں جسم بہت زیادہ ایڈرینالین ہارمون پیدا کرتا ہے۔

اگر آپ کو پہلے ہی گردے کی پتھری ہے تو ایلوویرا کھانے سے پہلے کسی ماہر سے ضرور مشورہ کریں۔ اس کا استعمال گردوں کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   580 Views   |   04 Oct 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about گردے اور دل کے مریضوں کو ایلو ویرا کیوں استعمال نہیں کرنا چاہیے؟ وجہ جان کر آپ بھی یہ غلطی نہیں کریں گے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (گردے اور دل کے مریضوں کو ایلو ویرا کیوں استعمال نہیں کرنا چاہیے؟ وجہ جان کر آپ بھی یہ غلطی نہیں کریں گے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.