انار کا جوس پینا دل کی صحت کے لیے کتنا مفید؟

انار کو جنت کا پھل کہا جاتا ہے اور اسے قدیم زمانے سے ہی حکمت میں بے پناہ اہمیت حاصل ہے، مشہور پروفیسر حکیم عسکری کا کہنا ہے کہ “ میں نے دل کے عارضے میں مبتلا کئی مریضوں کو اس کا استعمال کرایا اور وہ امراضِ قلب سے شفا پا گئے “۔

انار کا ہر دانہ جو آپ کے پیٹ میں جاتا ہے، جگر کے ساتھ آپ کے دل کے لیے بھی نئی زندگی کی نوید لاتا ہے، اس کا رس دل کے امراض میں جادو کی طرح اثر دکھاتا ہے۔
ایک گلاس انار کے تازہ رس کو گرم کریں
جب بھاپ نکلنا شروع ہوجائے تو گلاس میں نکال لیں۔
نیم گرم حالت میں نہار منہ مریض کو پلائیں
اگر انار کا موسم نہیں ہے تو مٹھی بھر انار دانے کو آدھ لیٹر پانی میں دس منٹ ابال کر کپڑے کی مدد سے چھان لیں اور باقی بچ جانے والے گودے کو بھی اچھی طرح دبا کر نچوڑیں- انجائنا کے مریضوں کو یہ پانی پر نہار منہ پینے کے لیے دیں۔ اس سے سینے میں کھنچاؤ اور درد میں بے پناہ افاقہ ہوگا۔

Dil Ke Liye Anar Ke Faiday In Urdu

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Dil Ke Liye Anar Ke Faiday In Urdu and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Dil Ke Liye Anar Ke Faiday In Urdu to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Aqib Shahzad  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2530 Views   |   11 Dec 2021
About the Author:

Aqib Shahzad is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Aqib Shahzad is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

انار کا جوس پینا دل کی صحت کے لیے کتنا مفید؟

انار کا جوس پینا دل کی صحت کے لیے کتنا مفید؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ انار کا جوس پینا دل کی صحت کے لیے کتنا مفید؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔