بچے انتظار کرتے رہ گئے، باپ کا جسد خاکی گھر پہنچا ۔۔ پشاور دھماکے میں شہید ہونے والا پولیس اہلکار جو ہمیشہ کے لیے اپنے بچوں کو یتیم چھوڑ گیا

گذشتہ روز پشاور میں پولیس لائنز کی مسجد میں خوفناک دھماکہ ہوا جس کے بعد کئی نمازی اور پولیس اہلکار شہید ہوگئے۔ اب تک کی رپورٹ کے مطابق شہرا کی تعداد 93 تک جا پہنچی ہے جبکہ زخمی ہونے والوں کی تعداد 221 ہے۔

دھماکے میں شہید ہونے والے افراد میں پشاور کے علاقے کوٹلہ محسن خان کے رہائشی باہمت پولیس اہلکار عرفان اللہ بھی شامل ہیں جو دو بیٹوں اور تین بیٹیوں کو ہمیشہ کے لیے تنہا اور یتیم چھوڑ گئے۔

شہید پولیس اہلکار عرفان ان دنوں سربند پولیس تھانے میں تعینات تھے۔ وہ پولیس لائنز میں ہونے والے ایک اجلاس میں شرکت کے لیے آئے تھے۔

بچے اپنے والد کا انتظار کر رہے تھے کہ وہ گھر کب آئے گے اور ان کے لیے کیا چیزیں لے کر آئیں گے مگر وہ انتظار ہی کرتے رہ گئے۔ والد تو گھر واپس نہ آئے بلکہ قومی پرچم میں لپٹا جسد خاکی تابوت میں گھر آیا۔

شہید عرفان اللہ کے بھائی نے میڈیا کو بتایا کہ بھائی مسجد میں نماز کے لیے گئےتھے اور اسی وقت دھماکہ ہوا اور میرا بھائی شہید ہوگیا جس پر ہمیں فخر ہے۔

دوسری جانب پشاور کی پولیس لائنز کی مسجد میں ایک نمازی کے ننھے بیٹے کی روتے ہوئے ویڈیو بھی وائرل ہو رہی ہے جس کے آنسو بتا رہے ہیں کہ وہ اپنے باپ سے کتنا محبت کرتا تھا۔ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ نوجوان کا یتیم بیٹا والد کی فریاد اور غم سے چیخ رہا ہے، لیکن اس معصوم کو ابھی تک پتہ نہیں کہ میرے والد محترم کدھر ہے۔

خیال رہے پشاور میں پولیس لائنز کی مسجد میں دھماکے کی ذمہ داری کالعدم تحریک طالبان پاکستان نے قبول کی ہے۔

Dhamaky Mein Shaheed

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Dhamaky Mein Shaheed and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Dhamaky Mein Shaheed to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Zain  |   In News  |   0 Comments   |   1535 Views   |   31 Jan 2023
About the Author:

Zain is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Zain is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 29 May 2024)

بچے انتظار کرتے رہ گئے، باپ کا جسد خاکی گھر پہنچا ۔۔ پشاور دھماکے میں شہید ہونے والا پولیس اہلکار جو ہمیشہ کے لیے اپنے بچوں کو یتیم چھوڑ گیا

بچے انتظار کرتے رہ گئے، باپ کا جسد خاکی گھر پہنچا ۔۔ پشاور دھماکے میں شہید ہونے والا پولیس اہلکار جو ہمیشہ کے لیے اپنے بچوں کو یتیم چھوڑ گیا ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بچے انتظار کرتے رہ گئے، باپ کا جسد خاکی گھر پہنچا ۔۔ پشاور دھماکے میں شہید ہونے والا پولیس اہلکار جو ہمیشہ کے لیے اپنے بچوں کو یتیم چھوڑ گیا سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔