Sil Batty Per Kam Karne Ke Fayde

Sil Batty Per Kam Karne Ke Fayde
Posted By:Aneela 459 Views
0 Comments Feb 06, 2022

کھانا بناتے وقت جب سالن کا مصالحہ بھونتے ہیں یا چٹنی وغیرہ بناتے ہیں تو گرائنڈر کی ضرورت ہوتی ہے لیکن اگر آپ وہی کام سل بٹے پر کریں تو آپ کا کھانا بھی ذائقہ دار بنے گا اور ساتھ ہی آپ جو کئی فائدے بھی ملیں گے جو ہر عورت کے لیے جاننا ضروری ہیں تاکہ وہ اپنے بزرگوں کی بتائی ہوئی باتوں پر عمل کریں۔

سل بٹے پر کام کرنے کے فائدے: :


ہاتھ کی ورزش:

۔ سل بٹے پر چیزیں پیسنے سے ہاتھوں کی بھی مشقت ہوتی ہے اور ہڈی جوڑ کا درد بھی کم ہوتا ہے۔

کمر درد:

۔ کھڑے ہو کر پیسیں یا بیٹھ کر، پیستے وقت ہمارے کمر ایک خاص زاویے میں جھکی ہوئی ہوتی ہے جس کی وجہ سے بار بار خواتین آگے سے پیچھے کی جانب حرکت کرتی ہیں جس کی وجہ سے ان کی کمر کے ایسے پٹھے جو حرکت کرنے میں تکلیف دیتے ہیں یا چربی جمنے کی وجہ سے بلاک رگیں بھی کھلتی ہیں اور خون کی ترسیل میں آسانی بھی ہوتی ہے۔

گٹھنوں کا درد:

۔ کھڑے ہوکر پیسنے سے گٹھنںوں کے درد میں کمی آتی ہے اور یورک ایسڈ کی مقدار جسم میں زیادہ ہوگئی تو اس میں بھی کمی آتی ہے۔

ماہواری کا زیادہ بہاؤ:

۔ دوران حمل اس کا استعمال ترک کرنے کو کہا جاتا ہے تاکہ بچے کی پوزیشن کو برقرار رکھا جاسکے البتہ ماہواری کے دوران اس کا استعمال خون کا زیادہ بہاؤ کرنے میں بھی مدد دیتا ہے۔

In Cooking Tips and Totkay section you can check Sil Batty Per Kam Karne Ke Fayde in most easiest way. Find Sil Batty Per Kam Karne Ke Fayde in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Sil Batty Per Kam Karne Ke Fayde totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Sil Batty Per Kam Karne Ke Fayde.

Relevant Totkay

Reviews

Comments