Doodh Pilane Wali Maon Ke Liye Khas Tip

Doodh Pilane Wali Maon Ke Liye Khas Tip
Posted By:Humaira 640 Views
0 Comments Jul 29, 2022


بچوں کو دودھ پلانے والی ماؤں کے لیے ڈاکٹر بلقیس کی بتائی گئی خاص ٹپ جس سے ہو ان کی بڑی مشکل آسان

بچوں کی نشوونما کے لیے ماں کا دودھ ایک اہم جز ہے۔ کہا جاتا ہے کہ بچے کو 2 سال تک ماں کا دودھ پلایا جائے تاکہ اس کی ہڈیاں بھی مضبوط رہیں اور اس کا مدافعتی نظام بھی بہتر رہے۔ وہ مائیں جن کو دودھ کی کمی کا مسئلہ نہیں ہوتا وہ اپنے بچوں کو بآسانی 1 یا 2 سال تک دودھ پلا سکتی ہیں لیکن ایسی مائیں جن کے بچے کمزور ہوں اور ان کو دودھ کی کمی کا مسئلہ ہو تو ان کے لیے بچوں کی صحت کو بڑھانا اور بہتر انداز میں نشوونما کرنا مشکل ہو جاتا ہے۔ ایسی تمام خواتین کے لیے ڈاکٹر بلقیس نے بتائی ایک خاص ٹپ جس سے دودھ کی کمی بھی نہ ہو اور بچے کا پیٹ بھی بھرا رہے۔

ٹپ :

٭ 50 گرام مخانوں کو اچھی طرح پیس کر پاؤڈر بنا لیں، پھر اس میں 20 گرام بنولا کے بیج اور 20 گرام سونف کو اچھی طرح باریک پیس لیں۔ تمام چیزوں کو پاؤڈر کی شکل میں یکجان کرلیں۔
٭ روزانہ رات کو سونے سے قبل اس پاؤڈر کو ایک گلاس نیم گرم دودھ میں اچھی طرح مکس کرکے پی لیں۔

فائدہ:

٭ اس سے ماں کے دودھ میں بھی اضافہ ہوگا اور بچے کی صحت کے لیے بھی مناسب ہے۔

In Dr Bilquis Tips section you can check Doodh Pilane Wali Maon Ke Liye Khas Tip in most easiest way. Find Doodh Pilane Wali Maon Ke Liye Khas Tip in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Doodh Pilane Wali Maon Ke Liye Khas Tip totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Doodh Pilane Wali Maon Ke Liye Khas Tip.

Relevant Totkay

Reviews

Comments