اسٹیڈیم میں سمع الله لمن حمده کی آواز آتی رہی ۔۔ فٹبال ورلڈکپ کے دوارن اسٹیڈیم میں نماز پڑھی گئی تو پھر کیا ہوا؟ دیکھیں

دنیا میں سب کچھ اللہ پاک کی مرضی سے ہوتا ہے ۔ یہی وجہ ہے کہ جب مسلمان جس بھی حال میں ہو اپنے رب کو یاد کرنکا نہیں بھولتا۔ یہی وجہ ہے کہ قطر میں جا ری فٹبال ورلڈ کپ کے دروان ایک ایمان افروز واقعہ دیکھنے کو ملا جب کھیل کے دوران نماز کا وقفہ ہوا ۔

تو تماشائی گراؤنڈ میں اتر آئے ارو باجماعت نماز ادا کی ۔29 سیکنڈ کی اس ویڈیو نے سب مسلمانوں کے دل جیت لیے ہیں۔ اور جب بی امام سآحب اللہ اکبر اور سمع الله لمن حمده کہتے ہیں ہیں تو انسان کی روح کو بہت اچھا لگتا ہے۔ بہرحال یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے لیکن ابھی تک مکمل طور پر تصدیق نہیں ہو سکی کہ یہ ویڈیو حالیہ فٹبال ورلڈ کپ کی ہے یا نہیں ۔

تلاوت قرآن پاک سے ورلڈکپ کی افتتاحی تقریب کا آغاز کیا گیا جبکہ اس سے پہلے یہی تقریب مختلف ممالک میں ناچ گانوں سے شروع ہوا کرتی تھی۔ قطر میں ہونے والے فٹبال ورلڈکپ کا آغاذ معذور حافظ قران غانم لالمفتاح نے سورہ حجرات کی آیات سے کیا جس میں توحید اور مساوات کا درس دیا گیا ہے۔

یہ تلاوت دنیا کے 500 بڑے چینلز پر دکھائی گئی۔ شاندا افتتاحی تقریب میں قطر کی روایات، ثقافت کے ساتھ ساتھ دنیا کی ثقافت کو بھی متحد کرنے کی کوشش کی گئی۔ غانم قطر کی ایک مشہور و معروف شخصیت ہیں۔
یہ 5 مئی 2002 کو پیدا ہوئے ، ابتائی تعلیم کیلئے جب والدہ انہیں اسکول میں داخل کروانا چاہتی تھیں تو کسی اسکول نے انہیں داخلہ دینے کی رضامندی ظاہر نہیں کی ۔

By Faiq  |   In News  |   0 Comments   |   567 Views   |   25 Nov 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about اسٹیڈیم میں سمع الله لمن حمده کی آواز آتی رہی ۔۔ فٹبال ورلڈکپ کے دوارن اسٹیڈیم میں نماز پڑھی گئی تو پھر کیا ہوا؟ دیکھیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (اسٹیڈیم میں سمع الله لمن حمده کی آواز آتی رہی ۔۔ فٹبال ورلڈکپ کے دوارن اسٹیڈیم میں نماز پڑھی گئی تو پھر کیا ہوا؟ دیکھیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.