Jigar Ki Kharabi Ki Alamat

Jigar Ki Kamzori Ki Alamat or Saddebab

جگر کا درست طریقے سے کام کرنا متعدد وجوہات کے باعث اچھی صحت کے لیے انتہائی ضروری ہے تاہم اس کی بڑی اہمیت یہ ہے کہ ہم جو کچھ بھی کھاتے ہیں اسےہضم کرنے کے لیے جگر کی ضرورت ہوتی ہے،تو اس میں کسی بھی قسم کی خرابی یا بیماری کی صورت میں جو علامات سامنے آتی ہیں وہ بھی اکثر افراد نظر انداز کردیتے ہیں۔
جگر کو نقصان پہنچنے والی علامات درج ذیل ہیں۔

ذہنی الجھن
اگر ہر معاملے میں الجھن کا احساس ہوتا ہے یہ جگر کے سنگین امراض کی علامت ہوسکتی ہے، چونکہ جگر اپنا کام معمول کے مطابق نہیں کرپاتا اس لیے زہریلا مواد دوران خون میں شامل ہوجاتا ہے اور دماغ تک پہنچ جاتا ہے، اگر آپ کی الجھن بد ترین ہوجائے تو فوری طور پر ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

آنکھیں زرد ہوجانا
زرد آنکھیں اس بات کی نشانی ہیں کہ جگر میں کچھ مسئلہ ہے اور یہ ممکنہ طور پر جگر کے امراض کی سب سے واضح علامت ہے،طبی ماہرین کے مطابق ایک زرد رنگ کا جز بیلیریوبن عام طور پر جگر کے ذریعے جسم سے خارج ہوجاتا ہے، تاہم جب جگر کو اپنا کام کرنے میں مشکل ہو تو یہ جز اکھٹا ہونے لگتا ہے جس کے نتیجے میں آنکھوں کی سفیدی زردی مائل ہوجاتی ہے۔

ہیپاٹائٹس کا شکار ہونا
جب وائرس جگر کو متاثر کرتا ہے تو وہ ورم کا شکار ہوجاتا ہے جبکہ اس کے افعال متاثر ہوتے ہیں،جگر کو متاثر کرنے والے سب سے عام وائرس ہیپاٹائٹس ہوتا ہے، ہیپاٹائٹس اے عام طور پر کسی متاثر فرد کے فضلے یا ناقص خوراک ہضم نہ ہونے پر شکار بناتا ہے جبکہ بی اور سی عام طور پر خون یا ایسے ہی جسمانی سیال کے جسم سے رابطے کی صورت میں لوگوں کو متاثر کرتے ہیں۔

تھکاوٹ
ہر ایک کو کسی نہ کسی وقت تھکاوٹ کا سامنا ہوتا ہی ہے مگر جگر کے امراض کے باعث جس تھکاوٹ کا تجربہ ہوتا ہے وہ بالکل متختلف ہوتی ہے۔ جگر میں خرابی کی صورت میں یہ عضو توانائی پر کنٹرول کر کے دن کو پورا کرنا انتہائی مشکل بنا دیتا ہے،کافی اور دیگر کیفین والے مشروبات جگر کی حالت کو زیادہ بد ترین بنا دیتے ہیں، لہذا توانائی کو واپس حاصل کرنے کے لیے پانی، پھل اور صحت مند پروٹین تک محدود رہیں۔

خارش کا ہونا
اگر جگر میں مسئلہ ہو تو پورے جسم میں خارش ہونے لگتی ہے، طبی ماہرین اس کی واضح وجہ جان تو نہیں سکے تاہم ان کے خیال میں یہ کسی قسم کے نمک کے باعث ہوتا ہے،بائل نامی یہ نمک معدے کا حصہ ہوتا ہے جو جگر بناتا ہے، تاہم جگر کے امراض کی صورت میں اس کی سطح بڑھنے لگتی ہے اور خارش کی تکلیف پیدا ہوجاتی ہے۔

پیٹ پھولنا
اگر پیٹ اچانک غبارے کی طرح پھول جائے اور اس میں کمی نہ آئے تو یہ عام گیس بھرنے سے زیادہ بڑا مسئلہ ہوسکتا ہے، طبی ماہرین کے مطابق جگر کے ارگرد موجود خون کی شریانوں پر دباﺅ بڑھنے سے معدے میں ہوا بھرنے لگتی ہے،ایسی صورت میں ڈاکٹر کو دکھانا ضروری ہوتا ہے کہ مسئلہ کس وجہ سے لاحق ہوا ہے۔

موٹاپا
موٹاپے کے نتیجے میں فیٹی لیور امراض کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، خاص طور پر اگر عمر کی چوتھی یا پانچویں دہائی چل رہی ہے، موٹاپے کے نتیجے میں جگر کے ارگرد چربی جمع ہونے لگتی ہے جس سے جگر پر خراشیں پڑسکتی ہیں۔

قریبی رشتہ دار
اگر کسی قریبی رشتے دار میں جگر پر چربی چڑھنے کا مرض ہو تو آپ کے اندر بھی اس کا امکان 13 گنا بڑھ جاتا ہے، ایک تحقیق کے مطابق یہ مرض جنیاتی طور پر بھی ایک سے دوسرے میں منتقل ہوتا ہے۔

Jigar ki bimari ki alamat- The liver is an organ about the size of a football that sits just under your rib cage on the right side of your abdomen. The liver is essential for digesting food and ridding your body of toxic substances. Liver disease can be inherited (genetic) or caused by a variety of factors that damage the liver, such as viruses and alcohol use. Obesity is also associated with liver damage. There are many causes of fatigue, but a common complaint for those with liver disease. People may feel extremely weak and tired, even if their liver disease is mild. Over time, damage to the liver results in scarring (cirrhosis), this can lead to liver failure, a life-threatening condition. This article about Jigar ki bimari ki alamat will help you to know many of the factors of liver diseases.

Tags : Jigar Ki Kharabi Jigar Ke Amraz Jigar Ki Alamat Jigar Ki Alamaat

By Humayun    |    In Health and Fitness   |    5 Comments    |    20607 Views    |    23 Jan 2019

Comments/Ask Question

How to reduce stomach infection urine infection

Nov 27, 2019 sania rawalpindi

Two of the most significant functions of the liver are to detoxify and to energise the body. When the liver is unable to perform its functions well, it is said to be the worst symptom of liver disease.

Feb 25, 2019 Fareeha Karachi

People with chronic liver disease often don’t experience any symptoms a fact that results in people sometimes only presenting with the disease once it’s at quite an advanced stage. The symptoms of liver disease sometimes appear at a very advanced stage.

Jan 24, 2019 Faisal Karachi

Please tell me the treatment of phenomena in child at home

Jan 24, 2019 Mahro Rawalpindi

Sometimes you may have dark circles because of liver disease or dysfunction. Immediately consult a doctor if you are having any of the mentioned problems.

Jan 24, 2019 Jamaal Lahore

Read Blog about Jigar Ki Kharabi Ki Alamat and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (Jigar Ki Kharabi Ki Alamat) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.