کاش یہ سب دوبارہ دیکھنے سے پہلے میں مرجاتی۔۔ موٹروے پر زیادتی کا شکار ہونے والی خاتون ڈرامہ دیکھ کر صدمے کا شکار! صحافی کو فون کر کے کیا کہا؟

“کاش میں اسی وقت مرجاتی تو دوبارہ یہ سب نہیں دیکھنا پڑتا۔ اس ڈرامے کو میرے دوست، والدین، بچے اور ان کے دوست بھی دیکھیں گے اچھا ہوتا کہ میں اس سے پہلے ہی مرجاتی“

نامور کرنٹ افئیر اینکر فریحہ ادریس نے اپنی ٹوئٹ میں اس بات کا انکشاف کیا ہے کہ کچھ عرصہ پہلے لاہور موٹر وے پر جنسی زیادتی کا شکار ہونے والی خاتون “زیڈ“ نے انھیں فون کیا اور روتے ہوئے نجی چینل پر بننے والے ڈرامے “حادثہ“ کے بارے میں بات کی۔

فریحہ ادریس کا کہنا ہے کہ زیڈ نامی خاتون نے پرائیوسی کی وجہ سے میڈیا سے اپنی پہچان چھپائی لیکن خاتون نے انھیں بتایا کہ چھوٹی موٹی باتوں کے علاوہ ڈرامے میں زیادہ تر باتیں ان کے ساتھ پیش آئے واقعے سے ملتی جلتی ہیں جنھیں دیکھ کر وہ ایک بار پھر صدمے سے دوچار ہوگئی ہیں اور ان کے زخم ہرے ہوگئے ہیں۔

متاثرہ خاتون کی حالت کے بارے میں صحافی اینکر کا کہنا ہے کہ وہ اپنی تک حالت خوف میں مبتلا ہیں۔ حادثے کے بعد اگلے ٣ دن انھیں مسلسل انجیکشن کے ذریعے سلایا جاتا رہا جبکہ آض بھی دروازے کی گھنٹی بجنے پر وہ ڈر جاتی ہیں۔ فریحہ ادریس نے ڈرامہ نشر کرنے والے نجی چینل کے خلاف پیمرا سے درخواست کی ہے اور مطالبہ کیا ہے کہ ڈرامے پر پابندی لگائی جائے تاکہ کسی کے درد سے پیسہ نہ کمایا جاسکے۔

واضح رہے کہ نجی چینل مذکورہ مناظر دکھائے جانے کے وقت ٹی وی اسکرین پر انتباہ جاری کرچکا تھا کہ کہ ڈرامے میں دکھائے گئے واقعے کا حقیقت سے کوئی تعلق نہیں، البتہ ڈرامے میں دکھائے گئے واقعات کا حقیقت سے قریب تر تعلق ہوسکتا ہے لیکن ڈرامے کی کہانی کا حقیقت سے کوئی تعلق نہیں۔

Hadiqa Kiani Drama Hadsa Per Tanqeed

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Hadiqa Kiani Drama Hadsa Per Tanqeed and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Hadiqa Kiani Drama Hadsa Per Tanqeed to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   44486 Views   |   28 Aug 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 14 July 2024)

کاش یہ سب دوبارہ دیکھنے سے پہلے میں مرجاتی۔۔ موٹروے پر زیادتی کا شکار ہونے والی خاتون ڈرامہ دیکھ کر صدمے کا شکار! صحافی کو فون کر کے کیا کہا؟

کاش یہ سب دوبارہ دیکھنے سے پہلے میں مرجاتی۔۔ موٹروے پر زیادتی کا شکار ہونے والی خاتون ڈرامہ دیکھ کر صدمے کا شکار! صحافی کو فون کر کے کیا کہا؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کاش یہ سب دوبارہ دیکھنے سے پہلے میں مرجاتی۔۔ موٹروے پر زیادتی کا شکار ہونے والی خاتون ڈرامہ دیکھ کر صدمے کا شکار! صحافی کو فون کر کے کیا کہا؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔