الائچی کے بیج پیس کر کیوں کھانے چاہیے؟ سبز الائچی کے دانوں کے وہ فائدے جو ڈاکٹر بھی بتاتے ہیں

الائچی کے بیج بڑے پیمانے پر مصالحے کے طور پر کھانا پکانے میں استعمال ہوتے ہیں، لیکن یہ صحت کے کئی ممکنہ فوائد بھی پیش کرتے ہیں۔ الائچی کے بیج کھانے کے چند فوائد درج ذیل ہیں۔

ہاضمہ:

الائچی کے بیجوں میں ضروری تیل ہوتا ہے جو ہاضمے کو تیز کرنے اور معدے کے مسائل جیسے اپھارہ، گیس اور قبض کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

منہ :

الائچی کے بیجوں میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہوتی ہیں جو منہ کے انفیکشن اور سانس کی بدبو سے لڑنے میں مدد دیتی ہیں۔ یہ بھی خیال کیا جاتا ہے کہ وہ صحت مند دانتوں اور مسوڑھوں کو برقرار رکھنے میں مدد کرتے ہیں۔

اینٹی آکسیڈنٹ:

الائچی کے بیجوں میں اینٹی آکسیڈنٹ ہوتے ہیں جو جسم کو فری ریڈیکلز کی وجہ سے سیلولر نقصان سے بچانے میں مدد دیتے ہیں۔

سوزش کے خلاف:

الائچی کے بیج جسم میں سوزش کو کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں، جو بہت سی دائمی بیماریوں سے منسلک ہے۔

سانس کی بیماری:

الائچی کے بیج کھانسی کو دور کرنے اور سانس کی بیماریوں کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

بلڈ پریشر:

الائچی کے بیج بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے اور ہائی بلڈ پریشر کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔
الائچی کے بیجوں کو اپنی غذا میں شامل کرنے سے کئی ممکنہ صحت کے فوائد مل سکتے ہیں۔

اگر کسی کو بڑھے ہوئے وزن سے شکایت ہے تو چھوٹی الائچی کے بیج، سونٹھ، پودینہ، کلونجی، دیسی اجوائن، کالا زیرہ اور سونف کو ملا کر مرتبان میں رکھ لیں۔ اس مکسچر کو کھانے کے بعد آدھا چمچ لیں اور پانی میں قہوہ بنا کر پئیں۔ ہاضمہ بہتر ہوگا اور چکنائی بھی کم جمے گی۔

بہت کم لوگ اس بات سے واقف ہیں کہ چھوٹی الائچی اینٹی ڈپریسنٹ بھی ہوتی ہے یعنی ذہنی تناؤ بھی کم کرتی ہے۔ اس کے بیج کو پیس کر آدھا چمچ دن میں 3 بار استعمال کرنے سے ذہنی دباؤ کم ہوتا ہے اور نفسیاتی مسائل کی علامات بھی کم ہوتی ہیں۔

الائچی ی تاثیر ٹھنڈی ہوتی ہے۔ اس سے معدے کی تیزابیت میں کمی آتی ہے اس کے علاوہ یہ الرجی دور کرنے میں بھی مددگار ہے۔ اگر خشکی یا الرجی کی وجہ سے کھانسی کا دورہ پڑجائے تو الائچی کو منہ میں رکھ کر کچھ دیر چوسیں یا الائچی کی چائے بنا کر پئیں۔

Elaichi Ke Beejon Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Elaichi Ke Beejon Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Elaichi Ke Beejon Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Humaira  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   5714 Views   |   19 Mar 2023
About the Author:

Humaira is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Humaira is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 July 2024)

الائچی کے بیج پیس کر کیوں کھانے چاہیے؟ سبز الائچی کے دانوں کے وہ فائدے جو ڈاکٹر بھی بتاتے ہیں

الائچی کے بیج پیس کر کیوں کھانے چاہیے؟ سبز الائچی کے دانوں کے وہ فائدے جو ڈاکٹر بھی بتاتے ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ الائچی کے بیج پیس کر کیوں کھانے چاہیے؟ سبز الائچی کے دانوں کے وہ فائدے جو ڈاکٹر بھی بتاتے ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔