بیٹی نے والد کو سیلوٹ کیا تو آنسو آ گئے ۔۔ پاکستان نیوی کے افسر اپنی بہادر بیٹی پر فخر کیوں کر رہے ہیں؟ دیکھیے

جب بیٹیاں والد کے نقش قدم پر چلنے لگیں اور ان کا سر فخر سے بلند کرنے لگیں تو والدین کے لیے یہ سب سے قیمتی لمحہ ہوتا ہے۔ایسا ہی پاکستان نیوی کی رشنا عارف نے کیا ہے۔

پاکستان نیوی میں بطور کموڈو اپنی ذمہ داریاں نبھانے والے عارف سعید ایک فرض شناس اور اصول پسند آفیسر ہیں۔ وہ ویسے تو کافی سخت مزاج ہیں لیکن جب بیٹی نے باپ کو آکر سلیوٹ کیا تو باپ کی آنکھوں سے آنسوں چھلک گئے تھے۔

کموڈو عارف سعید کی بیٹی رشنا عارف بھی سب لیفٹینینٹ ہیں۔ والد کہتے ہیں کہ یہ سب اللہ کی مرضی تھی جو بیٹی نیوی میں آئی۔ بیٹی ہیشہ مجھے خدا حافظ کہنے کے لیے آتی تھی، لیکن آج جب بیٹی نے مجھے سیلوٹ کیا تو مجھے بے حد خوشی ہوئی۔ رشنا نے میری خواہش پوری کر دی ہے۔ جب بیٹی نے مجھے سیلوٹ کیا، تو وہ موقع میرے لیے کافی بڑا تھا۔

والد کہتے ہیں کہ چوکہ میں چوپر پائلٹ ہوں، اور وہ کور آل پہنتے تھے، اس کور آپ کی جو بیرٹ ہوتی تھی، وہ بیٹی پہنا کرتی تھی۔ اسی طرح سیلوٹ کرتی تھی، شاید وہی وہ قبولیت کا موقع تھا۔ جبکہ رشنا کہتی ہیں کہ چونکہ ابو میرے سینئیر بھی ہیں، لیکن مجھے سب سے زیادہ ڈر سینئیر کا ہوتا ہے۔

جب بابا سینئیرز کو سیلوٹ کرتے تھے، وہ منظر مجھے بے حد پسند تھا، اسی لیے میں نے تہیہ کر لیا تھا کہ والد کو سیلوٹ کرنا ہے۔ اور جب والد گھر آتے یا گھر سے جاتے تھے، تو میں سیلوٹ کرتی تھی۔ نیوی جوائن کرنے میں والد نے بے حد سپورٹ کیا تھا، ٹریننگ میں بھی والد بھرپور حوصلہ دیا تھا۔

بیٹی اور والد دونوں کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تھی، جس میں کموڈو آفیسر عارف سعید اپنی بیٹی سب لیفٹینیٹ کے سامنے کھڑے تھے اور بیٹی رشنا والد کو سیلوٹ کر رہی تھیں۔ سیلوٹ کے بعد والد نے بے اختیار بیٹی کو گلے لگا لیا تھا۔ باپ بیٹی کی اس محبت کو سوشل میڈیا پر کافی پسند کیا جا رہا تھا۔

Beti Ne Walid Ko Salute Kia

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Beti Ne Walid Ko Salute Kia and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Beti Ne Walid Ko Salute Kia to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Fahad  |   In News  |   0 Comments   |   1422 Views   |   14 Oct 2022
About the Author:

Fahad is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Fahad is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

بیٹی نے والد کو سیلوٹ کیا تو آنسو آ گئے ۔۔ پاکستان نیوی کے افسر اپنی بہادر بیٹی پر فخر کیوں کر رہے ہیں؟ دیکھیے

بیٹی نے والد کو سیلوٹ کیا تو آنسو آ گئے ۔۔ پاکستان نیوی کے افسر اپنی بہادر بیٹی پر فخر کیوں کر رہے ہیں؟ دیکھیے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بیٹی نے والد کو سیلوٹ کیا تو آنسو آ گئے ۔۔ پاکستان نیوی کے افسر اپنی بہادر بیٹی پر فخر کیوں کر رہے ہیں؟ دیکھیے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔