بیسن کے بیچ میں یہ بٹن دبانے سے کیا ہوتا ہے؟ ہوٹلوں کے بیسن کے بارے میں دلچسپ معلومات

اکثر ہوٹلوں میں بیسن کے بیچوں بیچ ایک بٹن موجود ہوتا ہے جس کے بارے میں لوگ زیادہ نہیں جانتے۔ آج ہم آپ کو اس بٹن کے بارے میں معلومات دے رہے ہیں تاکہ آپ اچانک ایسا بیسن دیکھ کر پریشان نہ ہوجائیں۔

یہ بٹن کیوں ہوتا ہے؟

یہ بٹن دراصل دبا دیا جائے تو یہ پانی بھی روکتا ہے دورسرا اس میں سے کوئی لونگ یا کان کی بالی وغیرہ بیسن میں گرنے کی پریشانی بھی نہیں ہوتی۔ اس بٹن کا مقصد یہ ہے کہ پانی کو مطلوبہ وقت تک بیسن میں روکا جاسکے۔ اسے سنک پلگ کہتے ہیں اور اکثر یہ کسی چین کے ساتھ بھی موجود ہوتا ہے۔

پھنس جائے تو ٹھیک کرنے کا طریقہ

سنک پلگ استعمال کرتے کرتے کبھی کبھار پھنس بھی جاتا ہے تو اسے ٹھیک کرنے کا طریقہ بھی ہم آپ کو بتا دیتے ہیں۔ ایک ڈینٹل فلاس لیں اور چھری کی نوک سے اسے بٹن کے ہر طرف دبا دی اور دونوں سرے باہر رکھ کر باندھ دیں پھر ہلکے ہلکے انھیں اوپر کی جانب کھینچیں تو بٹن واپس اپنی اصلی حالت میں آجائے گا۔ مزید معلومات کے لئے یہ ویڈیو دیکھیں۔

By KhushBakht  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   1057 Views   |   02 Sep 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about بیسن کے بیچ میں یہ بٹن دبانے سے کیا ہوتا ہے؟ ہوٹلوں کے بیسن کے بارے میں دلچسپ معلومات and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (بیسن کے بیچ میں یہ بٹن دبانے سے کیا ہوتا ہے؟ ہوٹلوں کے بیسن کے بارے میں دلچسپ معلومات) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.