Weight Loss Tea Recipe in Urdu

Weight Loss Tea

وزن کم کرنے والی اسپیشل چائے

اجزاء:
کم وقت میں وزن کم کرنے کی خواہش ہر کسی کی ہوتی ہے جس کو پورا کرنے کے لئے بہت زیادہ ڈائٹنگ اور ورزش کرنی پڑتی ہے۔ لیکن اگر آپ چاہتے ہیں کہ بغیر کسی ڈائٹننگ یا ورزش کے وزن کم ہوجائے وہ بھی جلد سے جلد تو ڈاکٹر خُرم کی بتائی ہوئی اس سپیشل وزن کم کرنے کی چائے بنانے کا طریقہ جان لیں۔
٭ 8 کپ پانی کو ابالیں۔
٭ اس میں پانچ پودینے کے پتے، 3 لونگ، ایک انچ کا ادرک کا ٹکڑا (یا دو چمچ ادرک کا رس)، 1 چمچ ملٹھی، 2 چمچ بھنی ہوئی سونف اور 1 چمچ شہد ڈال کر دو منٹ کے لئے پکا لیں۔
٭ اس چائے کو نیم ٹھنڈا ہونے پر ایک بوتل میں بھر کر رکھ لیں۔
٭ دن میں 8 مرتبہ دو دو گھونٹ کرکے پی لیں۔

فائدہ:
یہ 6 دن میں آپ کے جسم کی تمام تر بلاکیج کو ختم کرکے اضافی چربی کو خارج کرنے کی کوشش کرے گی اور کھانا جلد ہضم ہونے میں مدد دے گی۔
اس میں ملٹھی اور بھنی ہوئی سونف بھی شامل ہے جن میں سلفیورک اور میلک ایسڈ، ترشے، کیلشیم، میگنیشیم اور گلاسیرایزین انزائمز پائے جاتے ہیں جو جسم میں اضافی چربی کے ٹکڑوں کو توڑنے کی کوشش کرتے ہیں اور ساتھ ہی اس میں پودینہ، لونگ اور ادرک ہے یہ تمام اینٹی بائیوٹکس کا کام کرتے ہیں جو بیک وقت جسم کو طاقت بھی دیتے ہیں اور معدے کے اندر ہونے والے افعال کو تیز کرنے میں مدد دیتے ہیں جس کی وجہ سے یہ چائے کم وقت میں وزن کم کرنے کے ڈاکٹر خُرم سب سے زیادہ تجویز کرتے ہیں۔

جلد فائدہ:
٭ اس چائے میں اگر آپ گِرے فروٹس کا رس (بازار میں دستیاب ہوتا ہے) شامل کرلیں تو یہ چائے بہترین ویٹ لوس میں سب سے زیادہ مفید ہے۔

Posted By: Humaira, Lahore

Find out the Weight Loss Tea Recipe in Urdu this is the most easy and traditional cooking recipe in all the Hot Tea And Drinks. Weight Loss Tea is very famous in desi people. At KFoods you can find Weight Loss Tea and all the urdu recipes in a very easiest way.

Weight Loss Tea

Weight Loss Tea in Urdu is an easy and traditional cooking recipe to prepare at home. It provides you an awesome taste of Hot Tea And Drinks.

مزید گرم مشروبات ریسیپیز

Reviews & Comments

Leave Comment