Pairon Ki Allergy Khatam Karne Ka Tarika

Pairon Ki Allergy Khatam Karne Ka Tarika
Posted By:Kishwar 816 Views
0 Comments Aug 03, 2021


نئی چپّل یا موزوں کی وجہ سے پاؤں میں الرجی ہو گئی ہے اور بہت خارش ہو رہی ہے تو۔۔۔ جانیں اس میں فوری آرام لانے کی چند آسان ٹپس

اکثر ہم نئی چپل یا جوتا پہنتے ہیں یا پھر گرمی میں موزے پہننے کی وجہ سے پاؤں میں الرجی ہوجاتی ہے اور اتنی خارش ہوتی ہے کہ پاؤں میں چھوٹے چھوٹے دانے اور لال نشان پڑ جاتے ہیں۔
آج ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں اس مسئلے سے نجات کا آسان طریقہ جس سے نہ ہی کبھی پاؤں میں الرجی ہوگی اور خارش، بس یہ آسان طریقہ آزمائیں۔

پاؤں کی الرجی دور کرنے کے طریقے

• اگر آپ باہر سے آئیں موزے، چپل یا جوتا اُتاریں اور پاؤں میں کھجلی شروع ہو جائے تو سب سے پہلے پاؤں دھو لیں۔
• اب ایک پیالی لیں اس میں تھوڑا سا کھوپرے کا تیل ڈالیں اور ساتھ امرت دھارا ملا لیں، اب اس تیل کو پاؤں میں لگائیں اور چھوڑ دیں۔
• کچھ ہی منٹوں میں خارش اور الرجی دور ہو جائے گی۔
• اس کے علاوہ اگر آپ کو آئے دن پاؤں میں الرجی کا مسئلہ رہتا ہے تو ایک کپڑے میں ہینگ باندھ کر اس کپڑے کو پاؤں میں پہن لیں، یہ بھی فائدے مند ہے۔

In Rida Aftab Cooking Tips section you can check Pairon Ki Allergy Khatam Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Pairon Ki Allergy Khatam Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Pairon Ki Allergy Khatam Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Pairon Ki Allergy Khatam Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments