Masoor Daal Ke Fawaid

Masoor Daal Ke Fawaid
Posted By:Tooba 2329 Views
0 Comments Feb 09, 2021


ٹھرئیے ! اگر مسور کی دال بنانے جارہی ہیں تو اس کے متعلق اہم باتیں جان لیں تاکہ آپ بھی اپنی صحت کا رکھ سکیں بھرپور خیال

سور کی دال جو عام طور پر ملکہ مسور کے نام سے جانی جاتی ہے اس کو بعض لوگ کھانے سے ہچکچاتے ہیں ۔۔ لیکن اگر ایسا ہے تو تمام افراد جان لیں کہ مسور کی دال میں بھی قدرت نے ڈھیروں فوائد پوشیدہ رکھے ہیں ۔۔ جن کو آپ جان لیں تو کھانا نہیں چھوڑیں گے۔۔۔۔۔

1: غذائیت:

غذائیت کے لحاظ سے مسور کی دال میں بارہ فیصد رطوبت، پچیس فیصد پروٹین اور ساٹھ فیصد کاربوہائیڈریٹس جبکہ پوٹاشیم اور فاسفورس بھی وافر مقدار میں پایا جاتاہے جو کہ ہماری صحت کے لئے بہت ضروری جز ہیں۔

2: دل کے لئے

مسور کی دال دل کو پرسکون اور نرم کرتی ہے۔ یہ کولیسٹرول کو کم کر کے دل کو صحت مند رہنے میں مدد دیتی ہے۔

3: آنکھوں کے لئے

جن کی آنکھوں سے پانی زیادہ آتا ہے یہ دال آنکھوں سے پانی کے اخراج کو کم کرتی ہے. مسور کی دال میں چونکہ وٹامن اے، بی اور ای پائے جاتے ہیں لہٰذا یہ بینائی بڑھانے میں بھی خاصی معاون ثابت ہوتی ہیں۔

4: بالوں کے لئے

یہ دال بالوں کی جڑوں کو مضبوط بنانے کے ساتھ ساتھ بالوں کو درکار اہم اجزاﺀ فراہم کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے۔

5: ہائی بلڈپریشر اور شوگر لیول

مسور کی دال ہائی بلڈ پریشر اور شوگر لیول کو کنٹرول کرنے کے لیے انتہائی مفید ہے۔ یہ کولیسٹرول کو کم کر کے دل کو صحت مند رہنے میں مدد دیتی ہے-

6: وزن میں کمی

مسور وزن کم کرنے کی بے پناہ صلاحیت رکھتی ہے۔

7: جلد کے لئے

مسور کی دال کھانے والوں کی جلد خراب نہیں ہوتی اور وہ اپنی عمر سے انتہائی کم دکھائی دیتے ہیں۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا چہرہ ہمہ وقت چمکتا دمکتا رہے تو مسور کی دال کو اپنی روزمرہ خوراک میں شامل کرلیں-

8: ہڈیوں کے لئے

وٹامن کی خاصی مقدار رکھنے کی بدولت یہ ہڈیوں اور دانتوں کو بھی مضبوط بناتی ہے

In Cooking Tips and Totkay section you can check Masoor Daal Ke Fawaid in most easiest way. Find Masoor Daal Ke Fawaid in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Masoor Daal Ke Fawaid totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Masoor Daal Ke Fawaid.

Relevant Totkay

Reviews

Comments