Joron Ka Dard Khatam Karne Ka Nuskha

Find potent Beauty Tips and Totkay in Urdu to elevate your Joron Ka Dard Khatam Karne Ka Nuskha regimen. Uncover a wealth of invaluable insights, natural remedies, wellness advice, herbal solutions, and easy home remedies tailored for Joron Ka Dard Khatam Karne Ka Nuskha enthusiasts. Immerse yourself in our extensive collection of Beauty Tips and Totkay, meticulously curated to safeguard and enhance your Joron Ka Dard Khatam Karne Ka Nuskha experience. At Health Tips and Totkay, we're dedicated to providing you with informative and highly effective tips that cater to your specific needs.

Joron Ka Dard Khatam Karne Ka Nuskha
Posted By: Hamza 2085 Views 0 Comments Jun 17, 2023


عورتوں کی آدھی زندگی تو کمر درد اور جوڑوں کی تکلیف میں نکل جاتی ہے ۔۔ آپ ہر طرح کا علاج کرچکی ہیں تو حکیم لقمان کا یہ علاج ابھی سے شروع کردیں

عورتوں میں جوڑوں کا درد جوانی کے دور سے ہی شروع ہو جاتا ہے جب انہیں ماہواری شروع ہوتی ہے یا پھر جب ان می کوئی پریشانی ہو جائے وقت پر نہ ہوں یا بلڈ کلاٹنگ وغیرہ۔ یہ بظاہر تو عورت کو چاق و چوبند دکھاتا ہے لیکن اندرونی طور پر ان میں وٹامن ڈی اور ای کی مقدار ختم ہونے کا خشدہ ہوتا ہے جو بچوں کی پیدائش کے بعد یا اس وقت کمر درد اور اندرونی صحت کی خرابی کی ایک وجہ بنتا ہے۔
آپ بھی یقناً ان مسائل کو جھیل کر پریشان ہوچکی ہیں تو ڈاکٹری ادویات کے ساتھ قدرتی غذائیں بھی استعمال کریں اور حکیم لقمان کا یہ نسخہ آپ کو کچھ عرصے میں ذرا سا فائدہ تو ضرور دے گا۔
٭ ایک مٹھی مخانے، ایک مٹھی بادام، ایک ایک مٹھی کرکے خُشک میوہ اور السی کے بھننے ہوئے بیج یا پاؤڈر لے لیں اور ان کو اصلی گھی میں پکا کر گولیاں بنا کر رکھ لیں دن میں کسی بھی وقت ایک کھائیں یہ آپ کی صحت کے لئے بھی فائدے مند ہے اور وٹامن کی کیوں کو دور بھی کرتا ہے۔
وٹامن ڈی کو ہڈیوں کی مضبوطی اور ان کی صحت کے لئے ضروری سمجھاجاتا تھا لیکن حالیہ تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ اس کی کمی ہڈیوں کے ساتھ دل کے افعال کو بھی بری طرح متاثر کرتی ہے۔ آسٹریلیا میں ہونے والی ایک تحقیق میں دل کی شریانوں کے امراض اور وٹامن ڈی کی کمی کے درمیان تعلق کو بغور جانچا گیا اور جنیاتی شواہد کو دیکھتے ہوئے اب یہ کہا جارہا ہے کہ اس اہم وٹامن کی کمی دل کے امراض کا سبب بن سکتی ہے۔

In Health Tips and Totkay section you can check Joron Ka Dard Khatam Karne Ka Nuskha in most easiest way. Find Joron Ka Dard Khatam Karne Ka Nuskha in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Joron Ka Dard Khatam Karne Ka Nuskha totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Joron Ka Dard Khatam Karne Ka Nuskha.

Reviews & Comments
jpg

DISCLAIMER: The Health Videos and content information are provided on this site for informational purposes only and is not intend to any Medical Advice, Counseling, Diagnosis or Treatment. Please contact to your health advisor for any your health concern.