Facial Karne Ka Tarika In Urdu

Facial Karne Ka Tarika In Urdu
Posted By:Saeed 24812 Views
0 Comments Nov 12, 2020


ٹماٹر میں یہ عام سی چیز ملاکر لگائیں اور اسپیشل فیشل گھر میں کرکے چہرے کو چمکائیں

ٹماٹر ایک بہترین اینٹی آکسیڈنٹ ہے جو جلد کی تازگی بڑھانے اور اس کو جواں رکھنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ جانیے ٹماٹر سے بننے والا " اسکن وائٹننگ ٹماٹو فیشل" جو آپ کی جلد پر موجود ہفتے بھر کی میل کچیل آدھے گھنٹے میں دور بھگائے۔۔ اور آپ کو بنائے حسین و دلکش۔۔۔۔

1: : کلینزر:

کلینزنگ فیشل کا بنیادی جز ہے اور ماہرین روزانہ کلینزنگ کرنے کو بھی اسی لئے کہتے ہیں کیونکہ اس سے جلد پر موجود گندگی اور مردہ خلیات کو صاف کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اب ٹماٹر کا کلینزر بنانے کے لئے آپ ایک ٹماٹر کا پیسٹ بنالیں اور اس میں دو چمچ دودھ شامل کرلیں۔ اس محلول کو جلد پر لگائیں اور اچھی طرح مالش کرلیں۔

2: اسکرب:

اسکرب بنانے کے لئے ایک پیالے میں ایک چمچ بیسن اور ایک چمچ چینی ملائیں۔ ساتھ ہی ایک ٹماٹر کا آدھا پیس کاٹ لیں اور اس آدھے ٹماٹر کے پیس کو چینی اور بیسن کے مرکب میں اچھی طرح رگڑیں اور اس کو اپنی جلد پر لگائیں اور اچھی طرح ملتے رہیں۔

3: فیشل پیک:

اب ٹماٹر کے پیسٹ میں دہی ، شہد اور بیسن ملا کر ایک گاڑھا سا پیک بنالیں اور اس کو دس منٹ کے لیے جلد پر لگا رہنے دیں۔ سوکھنے کے بعد پانی سے دھو کر عرق گلاب کا سپرے کرلیں۔

In Dr Essa Tips section you can check Facial Karne Ka Tarika In Urdu in most easiest way. Find Facial Karne Ka Tarika In Urdu in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Facial Karne Ka Tarika In Urdu totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Facial Karne Ka Tarika In Urdu.

Relevant Totkay

Reviews

Comments