Bachon Ka Qad Barhane Ka Tarika

Bachon Ka Qad Barhane Ka Tarika
Posted By:Rameez 13472 Views
0 Comments Aug 01, 2022


بچوں کا قد نہیں بڑھ رہا سب لوگ مذاق اڑاتے ہیں، بے فکر ہو جائیں ،حکیم رضا نے بتادیا ایسا نسخۃ جو لڑکے اور لڑکیوں دونوں کے بہترین، 20 سال کے بعد بھی قد بڑھائیں

عام طور پر قد بڑھنے کی طبعی عمر17 سے 18 سا تک ہے اس کے بعد کہتے ہیں کہ قد نہیں بڑھتا۔لیکن یہاں ہم حکیم رضا کا بنایا ہوا ایسا نسخہ بتا رہے ہیں،جو بچوں کا قد 24 سال کی عمر تک بڑھا سکتا ہے۔ لیکن اگر کسی بیماری کی وجہ سے ایسا ہے یا موروثی کوئی مسئلہ ہے تو اس کے لئے گارنٹی نہیں ہے لیکن اگر کمزوری یا ویسے ہی قد بڑھنے کی رفتار کم ہے تو اس میں انشاء اللہ یہ نسخہ ضرور کام کرے گا۔
بھنے ہونے چنے (چھلکا اتار لیں)4 ٹیبل اسپون
جنسنگ پاؤڈر 1 ٹیبل اسپون
گلوکوز 4 ٹیبل اسپون
اسکند ناگوری 1 ٹیبل اسپون
ان سب چیزوں کو پاؤڈر کی طرح پیس لیں اور دس سال سے بڑے بچے اور بچیاں ایک چائے کا چمچ صبح اور شام کھائیں(دودھ کے ساتھ یا پانی کے ساتھ)۔15 سال سے بڑے بچے یا بچیاں ایک کھانے کا چمچ استعمال کریں(دودھ یا پانی کے ساتھ)۔ یہ نسخہ باڈی بلڈرز یا جو جسمانی مشقت کرتے ہیں وہ بھی استعمال کرسکتے ہیں۔ اس کے علاوہ بچوں کے لئے اس میں کوئی فلیور بھی ملایا جا سکتا ہے۔تاکہ وہ اور شوق سے اس کوپی سکیں۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check Bachon Ka Qad Barhane Ka Tarika in most easiest way. Find Bachon Ka Qad Barhane Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Bachon Ka Qad Barhane Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Bachon Ka Qad Barhane Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments