Paseena Ziada Aane Ki Wajuhat

Paseena Ziada Aane Ki Wajuhat
Posted By:Umer Malik 1290 Views
0 Comments Feb 24, 2021

پسینہ سب کو ہی آتا ہے بچے ہوں یا بڑے۔ اس سے جسم کو ٹھنڈا رکھنے میں مدد ملتی ہے۔ لیکن جیسے ہر چیز کی اضافی مقدار نقصان دہ ہوتی ہے اسی طرح پسینے کا زیادہ آنا بھی ایک بیماری ہے اور اس کی وجہ سے مزید سنجیدہ مسائل ہمارے جسم میں جنم پاتے ہیں۔
اگر آپ کو زیادہ پسینہ آتا ہے تو اپنے ڈاکٹر سے معائنہ کروالیں کہیں آپ میں بھی وٹامن ڈی کی کمی تو نہیں ؟
وٹامن ڈی انسان کے جوڑوں، ہڈیوں، مسلز اور باقی تمام جسم کو توانا اور مضبوط رکھتا ہے۔ لیکن یہ کیسے معلوم کیا جائے کہ جسم میں وٹامن ڈی کی کمی ہورہی ہے؟ اس کی علامت میں وقت بے وقت بہت زیادہ پسینہ آنا ہی ہے۔ اور بعض اوقات پسینہ پیشانی پر بے موسم چمکتا نظر آتا ہے تو یہ وٹامن ڈی کی کمی کی نمایاں علامات میں سے ایک ہے، خصوصاً اس وقت جب آپ کوئی خاص جسمانی محنت بھی نہ کر رہے ہوں اور پھر بھی پسینہ تیزی سے خارج ہو رہا ہے ان حالات میں وٹامن ڈی کا ٹیسٹ کروانا سب سے پہلا اور اہم کام ہے جس کی وجہ سے ہم اپنے آپ کو نہ صرف پسینے بلکہ ہارٹ اٹیک، موٹاپے، ذہنی تناؤ، بیکٹیریل وائرل انفیکشن، تھائیرائڈ اور لو شوگر جیسے مسائل سے بھی بچا سکتے ہیں۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check Paseena Ziada Aane Ki Wajuhat in most easiest way. Find Paseena Ziada Aane Ki Wajuhat in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Paseena Ziada Aane Ki Wajuhat totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Paseena Ziada Aane Ki Wajuhat.

Relevant Totkay

Reviews

Comments