How to Get Rid of Ants in House

How to Get Rid of Ants in House
Posted By:Aamir 5508 Views
0 Comments Oct 21, 2020


چیونٹیاں بھگانے کی چند مفید گھریلو ٹپس

چیونٹیوں کی وجہ تقریباً ہم سب ہی پریشان ہوتے ہیں اور انہیں گھر سے بھگانے کے لیے مختلف ادویات کا استعمال کرتے ہیں جو کہ صحت کے لیے نقصان دہ ثابت ہوسکتی ہیں۔ اگر ہم اپنے گھر سے چیونٹیوں کو بھگانے کے لیے دارچینی کا استعمال کریں تو اس مشکل سے چھٹکارا پا سکتے ہیں۔
دارچینی میں موجود اجزاء کی وجہ سے چیونٹیوں کو آپس میں بات چیت کرنے میں مشکل ہوتی ہے جس کی وجہ سے وہ گھر میں داخل نہیں ہوتیں۔ماہرین کا کہنا ہے کہ چیونٹیوں کی سونگھنے کی حس بہت تیز ہوتی ہے اور دارچینی میں یہ خصوصیت موجود ہے کہ یہ ان کی سونگھنے کی حس کو متاثر کرتی ہے۔دارچینی کی خوشبو چینٹیوں کی حس کو بری طرح خراب کرتی ہے اور وہ گھرمیں داخل نہیں ہوپاتیں۔آپ کو چاہیے کہ جہاں چیونٹیوں کو بھگانا چاہئیں وہاں دارچینی کے پاؤڈر کا چھڑکاؤ کردیں، وہ وہاں سے بھاگ جائیں گی۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check How to Get Rid of Ants in House in most easiest way. Find How to Get Rid of Ants in House in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find How to Get Rid of Ants in House totka in details also check the relevant totkay in Urdu of How to Get Rid of Ants in House.

Relevant Totkay

Reviews

Comments