Mayonnaise Ko Safai Ke Liye Istemal Karne Ka Tarika

Mayonnaise Ko Safai Ke Liye Istemal Karne Ka Tarika
Posted By:Sidra 1661 Views
0 Comments Sep 10, 2020


مایونیز کو صفائی کے لئے استعمال کرنے کا طریقہ

مایونیز کو زیادہ تر کھانے میں استعمال کیا جاتا ہے مگر آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ مایونیز کو ہم کھانے کے علاوہ اور بھی بہت سے کاموں میں استعمال کر سکتے ہیں ۔ درج ذیل میں چند کار آمد استعمالات بتائے گئے ہیں جن کو جان کر آپ مستفید ہوں گے ۔

پیانو کیز کی چمک کے لئے بہترین :

مایونیز کی تھوری سی مقدار لے کر آپ اپنے پیانو کے جوبٹن گندے ہوگئے ہیں اُن پر ڈال دیں اور پانچ منٹ کے لئے چھوڑدیں پھر کپڑے سے صاف کرلیں اس طرح آپ کے پیانو کی کیز چمکدار ہوجائے گی ۔

دیواروں سے پینسل کلر کے داغوں کے لئے:

اگر آپ کے بچوں نے گھر کی دیواروں پر پینسل کلر کا استعمال کیا ہے تو آپ پریشان نہ ہوں کیونکہ یہ داغ مایونیز کی مدد سے باآسانی ختم ہو سکتے ہیں ۔ تھوڑی مقدار میں مایونیز لیکر پنسل کلر کے نشانات پر لگائیں اور پانچ سے دس منٹ کے لئے چھوڑدیں پھر اس کو صاف کریں اِس طرح پینسل کلر کے نشانات ختم ہوجائیں گے ۔

لکری سے بنے فرنیچر کو نئے جیسا بنانے کے لئے :

اکثر ایسا دیکھا گیا ہے کہ جب ہم کسی بھی لکڑی کی میز پر چائے کا کپ یا جوس سے بھرا گلاس رکھتے ہیں تو لکڑی پر گول نشانات پڑجاتے ہیں جو آسانی سے صاف نہیں ہوتے مگر اب پریشان نہ ہوں کیونکہ آپ مایونیز سے آسانی سے یہ داغ صاف کرسکتے ہیں ۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check Mayonnaise Ko Safai Ke Liye Istemal Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Mayonnaise Ko Safai Ke Liye Istemal Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Mayonnaise Ko Safai Ke Liye Istemal Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Mayonnaise Ko Safai Ke Liye Istemal Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments