Choony se Wax Karne Ka Tarika

Choony se Wax Karne Ka Tarika
Posted By:Nasreen 803 Views
0 Comments Jan 28, 2022


چونے سے ویکس کرنے کا گھریلو نسخہ جو منٹوں میں غیر ضروری بالوں کا خاتمہ کرے اور بنائے اسکن کو صاف

جسم کے غیر ضروری بالوں کی وجہ سے خواتین بہت پریشان ہیں اور اس کے لئے وہ تھریڈنگ، ویکس، بلیچ اور لیزر تھیراپی کرواتی ہیں جس کی وجہ سے ان کا چہرہ کہیں سے خراب تو کہیں سے کالا اور کہیں سے صاف، تو کہیں تھریڈ کے نشانات اور کہیں سے جل جاتا ہے اور خوبصورتی ماند پڑ جاتی ہے۔
ان تمام پریشانیوں سے اگر آپ بھی گزر رہی ہیں اور مہنگی سے مہنگی دوائیں استعمال کرکے بھی ان بالوں کا خاتمہ نہیں ہوسکا ہے تو یہ بات جان لیں کہ یہ اضافی بال کبھی ختم نہیں ہوسکتے لیکن ان کی صرف نشوونما اور بالوں کے فولیکلز کو کمزور یا کم کیا جاسکتا ہے جس کے لئے دوائیاں اور گھریلو ٹوٹکے بھی ہوتے ہیں مگر ان کا اثر کب ہوگا اس کے بارے میں کچھ بھی دعوٰی نہیں کیا جاسکتا ۔
اس کی وجہ یہ ہے کہ خواتین کے جسم میں اینڈروجن ہارمونز کی اضافی مقدار پیدا ہونے لگتی ہے جس سے یہ بال اگنے لگتے ہیں اور ہارمونز کو گھٹانا یا بڑھانا کوئی عام بات نہیں ہے یہ اپنے وقت سے ہی کم ہوتے ہیں بس دوائیں اور ٹوٹکے روزانہ کے استعمال میں رکھے جائیں تاکہ ان کو کم کرنے کے لئے ایک راستہ بنایا جاسکے۔
آج ہم آپ کو ایک ایسا گھریلو ٹوٹکہ بتانے جا رہے ہیں جسم کے غیر ضروری بالوں کو دوبارہ اگنے سے روکتا ہے اور ویکس کے ذریعے آپ کی جلد کی خوبصورتی کو بھی ڈبل کر دیتا ہے۔ جس کی قیمت صرف اور صرف 50 روپے ہے، تو اب 50 روپے میں مہنگا ویکس کریں اور ان اضافی بالوں کو بائے بائےکریں۔

ٹپ میں شامل اجزاء:

٭ ایک چمچ چونا (ڈائی کی دکانوں سے باآسانی مل جائے گا)
٭ ایک چمچ ہڑتال-ورقیہ (ایک سخت پتھر کا پاؤڈر پنسار کی دکان پر دستیاب)
٭ ایک انڈے کی سفیدی۔

طریقہ:

٭ ایک چمچ چونا، ایک چمچ ہڑتال-ورقیہ اور ایک انڈے کی سفیدی کو اچھی طرح مکس کرکے فوری مطلوبہ جگہ پر لگا لیں جہاں سے آپ کو ویکس کرنا ہے۔
٭ 5 منٹ چھوڑ دیں، اس کے بعد بالوں کی مخالف سمت میں ایک کپڑے کو رکھیں اور اس لیپ کو اتارنے کی کوشش کریں۔
٭ آپ دیکھیں گی کہ جلدی ہی سارے بال نکل جائیں گے اور جلد بھی صاف ہو جائے گی۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check Choony se Wax Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Choony se Wax Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Choony se Wax Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Choony se Wax Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments