زیرہ استعمال کرنے کے آپ کی صحت پر 10 اثرات

Sufaid Zeera Benefits in Urdu



زیرہ عام طور پر خشک حالت میں دستیاب ہوتا ہے زیرہ قدرتی طور پر تین رنگوں میں پایا جاتا ہے سفید ، کالا اور سنہری Amberان میں سے امبر بیج سب سے زیادہ عام ہے ۔ کالا زیرہ ، سفید زیرہ سے مختلف ہوتا ہے حالانکہ دونوں میں یکسانیت پائی جاتی ہے ۔
زیرہ جہاں کھانے پکانے کے لیے بکثرت استعمال کیا جاتا ہے وہاں اس کے دیگر فوائد بھی بے شمار ہیں ۔ یہ خوشبودار مصالحہ اپنی دیگر میڈیکیٹڈ صلاحیتوں سے بھی مالامال ہے ۔ اس سے کئی فوائد کھانے کے ساتھ ساتھ بیرونی طور پر بھی ملتے ہیں ۔

زیرہ میں کیونکہ آئرن کی اچھی خاصی مقدار پائی جاتی ہے اس لیے یہ نظام ہاضمہ کو بہتر بناتا ،مدافعتی نظام کو قوت بڑھاتا اور اینٹی ریڈیشن کے لیے کام انجام دیتا ہے ۔ سفید زیرہ میں آئرن ، کاپر ، کیلشیم ، پوٹاشیم ، میگنیشیم ، زنگ ، سیلینیم ، میگنیز پائے جاتے ہیں ۔ کاپر خون میں سرخ خلیات بنانے میں مدددیتا ہے ۔ اس کے علاوہ اس میں بی کامپلیکس کی بھی اچھی مقدار پائی جاتی ہے جیسے کہ Thiamin، وٹامن B6، Niacinاور دوسرے اینٹی آکسیڈنٹس وٹامنز جیسے وٹامن سی ، اے ، ایف بھی موجود ہوتے ہیں جبکہ کالا زیرہ میں 100قسم کے کیمیکل کمپاؤنڈ پائے جاتے ہیں جن میں وٹامنز ، پروٹینز ، کاربوہائیڈریٹ منرلز اور فیٹی ایسڈ شامل ہیں ۔

۱۔ زیرہ میں کیونکہ وٹامن ای بھی پایا جاتا ہے اس سے جلد کی ہر قسم کی بیماری سے نجات ملتی ہے زیرہ کے استعمال سے انفیکشن اور Fungalسے بھی نجات ملتی ہے ۔نہ صرف یہ بلکہ چہرے پر ہونے والے کسی بھی قسم کے ایکنی ، ایگزیما اور دھبوں سے نجات بھی ملتی ہے ۔ زیرہ میں چونکہ فائبر بھی موجود ہوتا ہے جس سے جلد کی صفائی ممکن ہوتی ہے ۔

۲۔ چہرے پر پڑے والی جھریوں اور لائنوں کا خاتمہ بھی زیرے کے استعمال سے کیا جاسکتا ہے کیونکہ اس میں وٹامن ای پایاجاتا ہے جو صحت مند جلد کا سب سے بڑا ذریعہ سمجھا جاتا ہے زیرے میں کیونکہ اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی بیکٹیریل صلاحیت پائی جاتی ہے جس سے جلد خوبصورت فریش اور جوان نظر آتی ہے ۔

۳۔ جسم پر ہونے والی کسی بھی قسم کی الرجی یا خارش کی صورت میں زیرے کو پانی میں ملا کر اُبال لیں اور ٹھنڈا ہونے پر اس پانی سے غسل کریں ۔ ہتھیلیوں اور پاؤں کے تلوے میں ہونے والی جلن کے خاتمے کے لیے ایک چائے کا چمچ زیرہ چار لیٹر پانی میں اُبال لیں اورٹھنڈا کرکے پئیں ۔

۴۔ چہرے کی جلد کو چمکدار اور خوبصورت بنانے کے لیے زیرہ کافیس پیک بھی استعمال کیا جا سکتا ہے اس کے لیے ہلدی اک چمچ اور زیرہ پاؤڈر تین چمچے کو شہد اور پانی کے ساتھ ملا کر پیسٹ بنالیں اور خشک ہونے تک چہرے پر اپلائی کریں اور پھر دھولیں ۔ اس ماسک سے آپ کی اسکن ہموار اور چمکدار ہوجائے گی ۔ اگر آپ کو چہرے پر سَن بَرن یا ایکنی کی شکایت ہے تو اس کے لیے خالص دہی کو زیرہ پاؤڈر میں مکس کرکے چہرے پر لگائیں خشک ہونے کے بعد ھولیں اور دھونے کے بعد چہرے پر موئسچرائزر کا استعمال کریں۔

۵۔بالوں کی نشوونما اور نگہداشت کے لیے پروٹین ، فیٹ، پانی اور کاربوہائیڈریٹ انتہائی ضروری تصور کیے جاتے ہیں سیاہ زیرہ میں سو سے زیادہ Nutrientsاور پروٹینز پائے جاتے ہیں اس لیے کالے زیرہ کاپاؤڈر کسی بھی بہترین تیل کے ساتھ ملا کر بالوں کی جڑوں میں لگائیں اور اچھی طرح مسا ج کریں ۔ اس کے علاوہ اس کا استعمال اپنے کھانوں میں مستقل رکھیں ۔

۶۔ اگر آپ کے بال تیزی سے گررہے ہیں اور پتلے یا باریک ہورہے ہیں تو ایسی صورت میں سیاہ زیرہ پاؤڈر اور زیتون کا تیل ہم وزن ملا کر بالوں میں لگائیں یہ تیل غُسل کرنے کے بعد لگایا جانا چاہیے ۔ ہفتہ میں تین بار اس تیل کا استعما ل بہت جلد آپ کے بالوں کا گرنا روک دے گا۔

۷۔ لمبے ، گھنے اور چمکدار بال یقیناًہر خاتوں کی خواہش ہوتی ہے ۔ اس کے لیے کالا زیرہ ڈیڑھ کھانے کا چمچ کو 3/4کپ پانی میں دس منٹ تک اُبال لیں ٹھنڈ اہونے پر اسے چھان لیں اب اس پانی میں انڈے کی زردی کو اچھی طرح سے مکس کرلیں اگر آپ چاہیں تو اس میں زیتون کا تیل بھی شامل کرسکتے ہیں ۔ اس مکسچر سے بالوں میں مساج کریں اور آدھے سے ایک گھنٹہ تک بالوں میں لگا رہنے دیں پھر دھولیں ، بہترین نتائج کے لیے یہ عمل ہر ہفتہ کرسکتے ہیں ۔

۸۔ ذیابیطس کے مریضوں کے لیے زیرہ کا استعمال انتہائی مفید ثابت ہوتا ہے اس سے شوگر لیول کم رکھنے میں مددملتی ہے یعنی یہ خون میں شوگر کے لیول کے معیار کو متوازن رکھنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے ۔

۹۔زیرہ میں کیونکہ آئرن بھرپور مقدار میں پایا جاتا ہے جس سے انیمیا یعنی خون کی کمی کے شکار افراد کو مدد ملتی ہے ۔ یہ خون میں ہیموگلابن کی مقدار کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے اور جسم میں آکسیجن کے خلیات کی عمر کو بڑھاتا ہے زیرہ کا استعمال ہر طرح سے انسانی صحت کے لیے مفید سمجھا جاتا ہے ۔

۱۰۔ زیرہ کے استعمال سے نظام ہاضمہ درست افعال سرانجا م دیتا ہے اور پیٹ سے متعلق بیماریوں کو دور کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے ۔

Explore cumin seeds benefits in Urdu in this article brought to you by KFoods.com. We are telling 10 amazing advantages of using white cumin (sufaid zeera) in cooking foods and by other methods. White cumin is though already used in cooking various Pakistani foods but people know it for its taste.

It contains good amount of iron which improves digestion system and boosts immunity power. Besides iron, it is also rich with copper, calcium, potassium, magnesium, zinc and manganese.

Find out more below.

Tags : Zeera Ke Fayde White Cumin Health Benefits

By Aqib Shehzad    |    In Health and Fitness   |    14 Comments    |    209576 Views    |    04 Nov 2019

Comments/Ask Question

Plz suger k patient k ley kitni miqdar me zeera khana mufeed hai or kis waqt?

Apr 12, 2020 Sairafatima United arab Emirates

these all are great tips and I like these and mostly I apply and I see on kfoods site thanks, kfoods.

Mar 01, 2018 hania naqvi lahore

Cumin seed powder results in swear constipation

Apr 14, 2017 Ishfaq Lahore

i got very much anxiety KABRAHAT DEPRSSION I AM YEAR OLD LIVE IN BELGIU

Oct 23, 2016 LAIQUE AHMAD BRUSSELLES 1140

It's really usefull . I have H. P. Gastritis. Kindly advice what and how to take Herble for this remedy Regards

Mar 29, 2016 Anwerali Ghulamani Karachi, Pakistan

yes it has many good things in it. I try to use it in cooking and also while cooking rice. I am teaching cooking to my daughters and I told them to use white cumin.

Feb 22, 2016 HUmera

what is the difference between white and black cumin? do both of them have same effects or different? as if we use black cumin, will there be any difference in its effects?

Dec 02, 2015 zahid khan mardan

Cumin is good and healthy thing. Agreed.

Nov 04, 2015 Bajia Chicago

yes you are right. we use cumin in cooking regularly. I personally try to use it in cooking even if it is not written in a recipe's ingredients. It is good thing to use.

Nov 04, 2015 shazia qa

Slaam,kindly keep me your valuable informations;thanks.

Nov 04, 2015 Meruem yousuf Sialkot

v. good, i am agree with you.

Nov 04, 2015 Mohammad ijaz chughtai Jeddah 44, jeddah-21411,ksa

Thank you very much for publishing such a valuable and effective mode of treatment. Kindly register my name and address to keep me update about your valuable information. Best regards. Syed Pervez Akhtar

Nov 03, 2015 Syed Pervez Akhtar Karachi

nice

Nov 02, 2015 naveed lohare

mara manda ma bot parblm ha kuch be khatya how to jalan hoti hai zuban be bot karwi hoti hai tangy boot dard karti hai

Nov 02, 2015 arshad zia rawalakot

Read Blog about زیرہ استعمال کرنے کے آپ کی صحت پر 10 اثرات and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (زیرہ استعمال کرنے کے آپ کی صحت پر 10 اثرات) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.