10 Quick Weight Loss Tips in Urdu

کیاآپ کے پاس ایک منٹ ہے؟ اگر ہاں تو آپ اس ایک منٹ میں اپنا وزن کم کرسکتے ہیں ، جی ہاں صرف ایک منٹ میں ! ہماری مصروف زندگیوں میں سے اکثر صحت کے حوالے سے وقت نکالنا ہم بھول جاتے ہیں ۔ جس کی وجہ سے ہمیں دیگر کئی بیماریوں کا خطرہ تو لاحق رہتا ہی ہے، ساتھ ہی موٹاپے کی پریشانی بھی پیچھا نہیں چھوڑتی ۔ ہم چاہے ورزش کرنے یا ڈائٹ فوڈ تیار کرنے کا وقت نہ بھی نکال پائیں لیکن اگر ہم روز اپنے دن میں سے ایک منٹ بھی نکال لیں تو بڑھتے ہوئے وزن کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے ۔ آئیے ہم آپ کو وہ آسان دس ٹوٹکے بتائیں جو آپ وزن گھٹانے کے لیے اس ایک منٹ میں اپنا سکتے ہیں :

1۔پھلوں کا جوس
drink juice regularly
فرج سے اپنے پسندیدہ پھل نکالیں اور ان کا پانی کے ساتھ ایک اچھا سا جوس تیار کرلیں۔ چینی کا استعمال ہر گز نہ کیجئے گا ۔ آج کل تو موسم کے کئی کھٹے میٹھے رسیلے پھل مارکیٹ میں دستیاب ہیں ۔ ایسے جوس کے ایک گلاس سے آپ 85کیلریز تک کم کر سکتے ہیں۔ اس حساب سے روزآنہ یہ جوس پینے سے سال بھر میں 5پاؤنڈ تک وزن کم کیا جا سکتا ہے ۔

2۔چلتے ہوئے بات کریں
talking on phone
آپ فون پر گھنٹوں بات کرنے سے بھی نہیں گھبراتے ۔ ہر وقت بیٹھ کر بات کرنے سے پیٹ میں چربی جمع ہونے لگتی ہے ۔ کوشش کریں کہ بات کرتے ہوئے حرکت میں رہیں ۔ جیسے کہ کھانے کی میز سجا لیں یا پودوں کو پانی دے دیں ۔

3۔چیونگ گم چبالیں
chewing gum regularly
تحقیقات کے مطابق شوگر فری چیونگ گم چبانے سے نظام انہظام بیس فیصد تک تیز ہوجاتا ہے ۔ اس طریقے سے ایک سال میں دس پاؤنڈ تک وزن کم کیا جا سکتا ہے۔ دن میں جب بھی وقت ملے یا کچھ کھانے کا دل چاہے تو چیونگ گم چبا لیں ۔

4۔ریپر ضرور پڑھیں
ingredients label calories
کوئی بھی ، چاکلیٹ، ڈرنک یامیوہ کھانے سے پہلے اس کے پیکٹ پر لکھی کیلریز ضرور پڑھیں ۔ اس سے آپ کو اندازہ ہو گا کہ آپ کتنی کیلریز استعمال کر رہے ہیں۔ اس کے علاوہ اکثر ریپر پر یہ بھی درج ہوتا ہے کہ یہ کتنے افراد کے لیے ہے ۔ مثال کے طور پر اگر ایک کولڈ ڈرنک کے ریپر پر 200کیلریز لکھی ہیں اور وہ دو لوگوں کے لیے ہے تو پوری بوتل پی لینے سے کیلریز کی تعداد 400ہوجائے گی ۔

5۔سبز چائے کا استعمال
green tea for weight loss
کہا جاتا ہے کہ کیفین فیٹی ایسڈز خارج کرتی ہے جس سے چربی آسانی سے گھلتی ہے۔ اگر اس کے ساتھ سبز چائے کا اضافہ کرلیا جائے تو وزن مزید تیزی سے کم ہوتا ہے ۔ البتہ بلڈ پریشر کے مریض کیفین کا محتاط انداز میں استعمال کریں ۔

6۔اپنا کھانا ساتھ لے جائیں
take food with you
چاہے آپ دفتر جائیں یا بازار شاپنگ پر، اپنا کھانا اپنے ساتھ لے کر جائیں ۔ بازار کا کھانا گھر کے کھانے کے مقابلے تیزی سے وزن بڑھاتا ہے ۔ باہر نکل کر جب بھی بھوک لگے تو بازار کے تیل والے چپس اور برگر کھانے کے بجائے گھر کی لائی ہوئی روٹی یا سینڈوچ کھا لیں ۔

7۔ مکھن کی جگہ زیتون کا تیل
olive oil in place of butter
بریڈ کے سلائس پر مکھن لگانے کے بجائے اسے ہلکا سا زیتون کے تیل میں فرائی کرلیں۔ زیتون کیلریز جلانے میں مدد کرتا ہے ۔

8۔السی کے بیج
flaxseed for weight loss
صبح سیریل کھائیں تو ا س پر تھوڑے السی کے بیج چھڑک لیں ۔ اس کے آپ السی کے بیج کو پیس کر رکھ سکتے ہیں اور دن میں تین بار السی کے بیج کا ایک چمچ کھا لیں ۔

9۔پانی کی بوتل بھر لیں
drink water regularly
جب وقت ملے پانی کی بوتل بھر کر اپنے ساتھ رکھ لیں اور اسے جلد از جلد ختم کرنے کی کوشش کریں ۔ پانی جسم میں سے فاضل مادہ صاف کرتا ہے اور وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے ۔

10۔دس بار اٹھک بیٹھک
uthak bethak exercise karna
یہ ایک بڑی مزیدار ترکیب ہے جس سے کھانے پر کنٹرول کرنے میں مد مل سکتی ہے۔ جب بھی کوئی کھانے پینے کی چیز اٹھائیں اس سے پہلے دس بار اٹھک بیٹھک کریں ۔ اس طرح آپ نے جو پہلے کیلریز استعمال کی ہونگی وہ گھل جائیں گی اور نئی کیلریز استعمال کرنے کی گنجائش بن جائے گی ۔

Get 10 quick tips for weight loss in Urdu at KFoods.com.

Weight loss is an interest of everyone around. Each individual who is concerned about his health looks for ways to reduce weight and cholesterol and maintain fitness of the body. People who are already fit look for tips and exercise in order to keep their fitness up. Those who have a grown tummy and increased weight look for suggestions and ideas that may help them lose their excess weight.

At this age, there many researches have taken place and in light of their findings, we can find large number of useful tips that would help us achieve our desired condition of health.

See also:
Weight Loss Tips by Herbalist Hakeem Shah Nazir

Here are top 10 short tips that would help in losing fats of the body. In fact these tips need just one minute from you.
Would you like to spend 1 minute for your health?

By Humayun    |    In Health and Fitness   |    1 Comments    |    31389 Views    |    12 Apr 2016

Comments/Ask Question

these are awesome tips. I can do many of these tips. really thankful.

Apr 12, 2016 Hina

Read Blog about 10 Quick Weight Loss Tips in Urdu and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (10 Quick Weight Loss Tips in Urdu) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.