Khane Ke Baad Long Choosny Ke Fayde

Khane Ke Baad Long Choosny Ke Fayde
Posted By:Zainab 664 Views
0 Comments Oct 18, 2021


کھانے کے بعد لونگ چوسنے کے حیرت انگیز فوائد

لونگ کا استعمال صدیوں سے ہوتا چلا آرہا ہے اور یہ ہمارے کھانوں کو خوشبو دار ،ذائقہ دار بناتا ہے،اس کا استعمال ادویہ سازی میں بھی کیاجا تاہے۔طبی ماہرین لونگ کے مختلف فوائد بیان کرتے ہیں جیسے دانت کے درد میں لونگ کا استعمال مفید ،جسم کا دردختم کرنے کیلئے ،بلغم کا مکمل خاتمہ،پیٹ کی جملہ بیماریوں ،قبض کی شکایت سمیت نظام ہضم کی شکایت میں انتہائی مفید قرار ددیتے ہیں۔طبی ماہرین نے لونگ کے استعمال کامزید ایک فائدہ کھوج لیا ہے اور یہ فائدہ ان افراد کے لئے مفید ہوگا جنہیں تیزابیت کی شکایت ہے۔
ماہرین کا کہنا ہے کہ کسی شے کے استعمال کا زیادہ بہتر فائدہ اس کی مقدار اور مقررہ مخصوص وقت پربہت اثر رکھتا ہے اسی بنیاد پرنئی تحقیق کے بعد تجویز کیا گیا کہ ایسے اشخاص جنہیں سخت تیزابیت کی شکایت ہے وہ کھانا کھانے کے بعد لونگ کو چوسنے سے ان کی شکایت دور ہو سکتی ہے۔طبی ماہرین کے مطابق اس تحقیق کے دوران جو200سے زائد افراد پر کئے گئے حیرت انگیز فوائد حاصل ہو ئے اور انہوں نے تیزابیت کی شکایت کو بہتر پایا۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check Khane Ke Baad Long Choosny Ke Fayde in most easiest way. Find Khane Ke Baad Long Choosny Ke Fayde in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Khane Ke Baad Long Choosny Ke Fayde totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Khane Ke Baad Long Choosny Ke Fayde.

Relevant Totkay

Reviews

Comments