Sunnah Benefits: Eating with Hands



جدید دور کی ایجادات اور آسائشوں نے ہمیں اس افضل طرز زندگی سے غافل کر دیا ہے کہ جس کی تعلیم ہمارے مذہب اور اقدار نے دی ہے۔ جہاںہمارے رہن سہن کے انداز بد ل گئے ہیں وہی کھانے پینے کی عادات بھی جدید مغربی کلچر کی زد میں ہیں۔ آج چھری کانٹے کو چھوڑ کر ہاتھ سے کھانا تناول کرنے کی کوشش کریں تو لوگ مذاق اڑاتے ہیں، جس کی اصل وجہ ان نعمتوں اور فوائد سے لاعلمی ہے کہ جو ہاتھ سے کھانے کی صور ت میں ہمارے حصے میں آتی ہیں۔ آج کے دور کا انسان جدیدسائنس کی تحقیقات سے بہت متاثر ہوتا ہے، تو اس معاملے میں بھی جدید سائنس کی رائے پر نظر ڈال لینی چاہیے۔


ہاتھ سے کھانا کھانے کے فائدے ہی فائدے
sunnat benefits
اخبار ٹائمزآف انڈیا کی رپورٹ کے مطابق جدیدتحقیقات نے جہاں ایک طرف ہاتھ سے کھانے کو متعدد قسم کی بیماریوں سے بچاﺅ، ہاضمے کی بہتری اور احساس مسرت کا سبب قرار دیا ہے، وہیں وزن کم کرنے کے خواہش مندوں کیلئے بھی اس طریقے کو نہایت مفید قرار دیا ہے۔


ذیابیطس سے حفاظت
sunnah eating protects from diabetes
حال ہی میں سائنسی جریدے کلینیکل نیوٹریشن میں شائع ہونے والی ایک تحقیق میں بتایا گیا کہ ٹائپ ٹو ذیابیطس کے شکار افراد عموماً عجلت میں کھانا کھاتے ہیں اور تیزی سے خوراک نگلنے کے علاوہ ضرورت سے زائد کھانے کی وجہ سے بھی ان کی بیماری میں شدت کا خدشہ رہتا ہے۔ یہ افراد چمچ یا کانٹے سے کھانے کو ترجیح دیتے ہیں، جبکہ اگر یہ کھانے کیلئے ہاتھ کا استعمال کریں تو مسائل سے محفوظ رہ سکتے ہیں۔


بہتر ہاضمہ - موٹاپے سے حفاظت
hath se khana motapaya se hifazat
ہاتھ سے کھانا کھانے کی صورت میں نہ صرف قدرتی طورپر کھانے کی رفتار معتدل ہو جائے گی بلکہ ضرورت سے زائد کھانے کی عادت بھی رفتہ رفتہ ختم ہوجائے گی۔ ہاتھ سے کھانے اور ہاضمے کی بہتری کا تعلق بیان کرتے ہوئے ماہرین نے بتایا کہ جونہی ہم کھانے کو چھوتے ہیں تو عصبی خلیوں کے ذریعے دماغ کو غذا کے متعلق پیغام پہنچتا ہے، اور پورا جسم کھانے کے عمل اور اسے ہضم کرنے کے عمل کیلئے تیار ہو جاتا ہے۔ جس طرح ہاتھ سے کھانے کی صورت میں جسم غذا کو قبول کرنے کے لئے تیار ہوتا ہے دھاتی اشیاءاور چمچ کانٹوں سے وہ ممکن نہیں۔ یہی وجہ ہے کہ ہاتھ سے کھانے والے نا صرف معتدل رفتار سے کھاتے ہیں بلکہ خوراک کو بہتر طور پر چباتے ہیں اور ان کا جسم بھی اسے ہضم کرنے کیلئے بہتر طورپر تیارہوتا ہے۔ ان تمام عوامل کا مجموعی نتیجہ موٹاپے سے قدرتی طور پر نجات کی صورت میں سامنے آتاہے۔


ماہرین کا کہنا ہے کہ ہاتھ سے کھانے کے فوائد کا اندازہ پوری طرح تب ہی ہو سکتا ہے جب آپ اسے اپنی روزمرہ زندگی کا لازمی حصہ بنا لیں۔ ہاتھ سے کھانا کھانے والوں کیلئے یہ بھی ضروری ہے کہ اپنے ناخن بروقت تراشیں اور ہاتھوں کی صفائی کا مکمل خیال رکھیں۔


Explore amazing health benefits of eating food with hands (sunnah benefits) and how it saves from diseases like obesity, diabetes and digestion problems.

Sunnat is the way of living, performing tasks and chores of our Holy Prophet Muhammad (peace be upon him). The way he lived is guiding light for every Muslim. Doing things like our prophet did is not only a practice to show love to the prophet but also a lifestyle which is full of finesse and wisdom.

Some of the common sunnah activities which we can do easily are eating with hands, doing miswak, keeping beard, smiling while meeting other Muslims, trimming nails on Friday, taking bath on Friday and applying surma.

Here we are going to discuss about the benefits of eating with fingers. Nowadays, most of us use spoons to eat foods but there are some glaring facts about this. If you eat with hands, you can protect yourself from many diseases.

Let's read about sunnah benefits especially benefits of eating food with hands.

zoom effect

By Humayun In Health and Fitness 0 Comments 7920 Views 10 Apr 2016


Comments/Ask Question

Comments on Sunnah Benefits: Eating with Hands

Read Blog about Sunnah Benefits: Eating with Hands and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (Sunnah Benefits: Eating with Hands) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.